Endobaby Magyarország

Endobaby Magyarország

Újrakezdés - Endometriózis

2019. május 24. - Endobaby

Az Endometriózis tényleg egy soha véget nem érő dolog, mert MOST, 6 év után visszatért az életembe. 

Forró Csilla vagyok. 2009 óta endometriózissal küzdök. 10 év telt el az első diagnózis óta. Makrobiotikus életmódváltással és Arwen tornával tettem magamért az első 4 évben folyamatosan minden nap míg megszületett 2013-ban első kislányunk Lili. 

A napokban elmentem a szokásos fél éves nőgyógyászati kontrollomra, ahol méhbe szűrődött endometriózist, bal petefészek cisztát, endometriózist és elzárt bal petevezetőt látott az orvosom. A jobb petefékszem Hál Istennek ép és egészséges. A vastagbélnél lévő endometriózis ott van ugyan, de nem nőtt. 

6 laza, lezser táplálkozásra és mozgásra oda nem figyelő év után bedurrant. Várható volt, de nem vártam. Szerettem volna ellébecolni még a menopauzáig így, de azt már én is éreztem magamon, hogy nem lehet. Mégis egy ilyen szembesítés kellett ahhoz, hogy megrázzam magam és úrakezdjem. Mit is? A blogoláson kívűl.... a makrobiotikát. 

Ezzel a bloggal szeretném végigkísérni azt, hogyan állok vissza a makrobiotikus táplálkozásra, hogyan kezdek el újra mozogni, miket főzök és mikor, miket mozgok és mikor, hogyan alakul az állapotom a mostanihoz képest hónapról hónapra. 

Igyekszem hetente több bejegyzéssel jelentkezni, amivel inspirálni, erősíteni és bíztatni szeretnék minden NŐ-t aki érintett!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://endo-baby.blog.hu/api/trackback/id/tr4514856804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása