Endobaby Magyarország

Endobaby Magyarország

Bio piac Mom Kultúrális központ előtt a Csőrsz utcában

2019. november 03. - Endobaby

Szombatonként a Csörsz utcánál a művelődési ház előtt és a mellette lévő téren biopiac üzemel, ahol helyi termelőktől lehet vásárolni szebbnél szebb zöldségeket gyümölcsöket. Ezek mellett megtalálhatóak a kész termékek is, minden, ami egy makrobiotikus konyhába kell. Ezek mellett tiszítószerek, tészták, pékárú, hústermékek, fakanál-fatányérok, tejtermékek, igazi sok finomság.

A heti bevásárlás után így néz ki a hűtőm....

heti_bevasarlo_lista.jpg

A Diótörő, mint makrobiotikus termékforgalmazó szintén képviselteti magát egy sarok-standdal, ahol minden makrobiotikus alapanyagot megkaphatunk. 

A piac reggel 6:30-tól 13 óráig tart nyitva, de érdemes korán érkezni, amikor még a szép árúk gazdára várnak. Én általában 10 körül szoktam érkezni így már nem mindig kapok meg mindent. A leveles zöldek, mint rukkola, pitypang és bazsalikom 9 után már elfogy. 

A piacon a kedvenc árusom Nemes Mátyás és családja. Azóta is minden szombaton ott vannak a szebbnél szebb bio portékáikkal.

Vannak olyan zöldségesek, ahol nem szívesen vásárolok, mert nem évszaknak megfelelő árukat kínálnak. Alkudni nekem még nem sikerült, de igazából nem is próbáltam. Mintha valahogy fix áras lenne a piac, nem úgy, mint régen.

Érdekességképp vettem pár darab friss shiitake gombát, hogy összehasonlítsam a szárított verzióval, amit szinte minden nap eszem. Egy tésztát készítettem belőle kakukkfűvel, kurkumával ami nagyon finom lett, nekem viszont a szárított mégis jobban ízlik. Azért fogyasztjuk a szárított formát, mert az kevésbé jin mint a friss változat és koncentráltan tartalmazza a gyógyító összetevőket.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://endo-baby.blog.hu/api/trackback/id/tr915285790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása